ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﺑﺎ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﭼﮕﻭﻧﻪ ﺍﺳﺕ؟

ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﺑﺎ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﭼﮕﻭﻧﻪ ﺍﺳﺕ؟
ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﺑﺎ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﭼﮕﻭﻧﻪ ﺍﺳﺕ؟
27 دی 1402

ﺩﺭ ﺩﻧﻳﺎی ﭘﺭﺳﺭﻋﺕ ﮐﺳﺏ ﻭ ﮐﺎﺭ، ﻫﻳﭻ ﮐﺳﯽ ﮔﺯﻳﻧﻪ ﻓﻧﺎﻭﺭی ﺭﺍ ﻧﺎﺩﻳﺩﻩ ﻧﻣﯽﮔﻳﺭﺩ ﻭ ﺣﻭﺯﻩ ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﻧﻳﺯ ﺍﺯ ﻫﻣﻳﻥ ﻗﺎﻧﻭﻥ ﭘﻳﺭﻭی ﻣﯽﮐﻧﺩ . ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺑﻪ ﻋﻧﻭﺍﻥ ﻳﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﻳﺷﺭﻭﺗﺭﻳﻥ ﻓﻧﺎﻭﺭیﻫﺎ، ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﻗﺎﺩﺭ ﺳﺎﺧﺗﻪ ﺍﺳﺕ ﺗﺎ ﻓﺭﺁﻳﻧﺩ ﺯﻧﺟﻳﺭﻩ ﭘﺭﺩﺍﺯﺵ ﺩﺍﺩﻩﻫﺎی ﺷﺭﮐﺗﯽ ﺭﺍ ﺳﺭﻋﺕ ﺑﺧﺷﻧﺩ، ﺻﺣﺕ ﺭﺍ ﺍﺭﺗﻘﺎء ﺩﻫﻧﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺕ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻓﺯﻭﺩﻩ ﺑﻳﺷﺗﺭی ﺑﺭﺍی ﻣﺷﺗﺭﻳﺎﻥ ﺧﻭﺩ ﺍﻳﺟﺎﺩ ﮐﻧﻧﺩ . ﺗﺎﻣﺳﻭﻥ ﺭﻭﻳﺗﺭﺯ ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽ ﻧﻭﻳﺳﺩ: ﻧﺗﺎﻳﺞ ﺗﺣﻘﻳﻘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﻩ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺳﻭﻡ ﺗﺎ ﭘﺎﻧﺯﺩﻫﻡ ﺳﺎﻝ ٢٠٢٣ ﺍﻧﺟﺎﻡ ﺷﺩﻩ ﺍﺳﺕ، ﻧﺷﺎﻥ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ ٧٣ﺩﺭﺻﺩ ﺍﺯ ﻣﺟﻣﻭﻉ ٧٧١ ﻣﺷﺎﻭﺭ ﻣﺎﻟﻳﺎﺗﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﺣﻘﻳﻖ ، ﺷﺭﮐﺕ ﺩﺍﺷﺗﻧﺩ، ﺗﺎﻳﻳﺩ ﮐﺭﺩﻧﺩ ﮐﻪ ﻓﻧﺎﻭﺭی ﻣﯽﺗﻭﺍﻧﺩ ﻓﺭﺁﻳﻧﺩﻫﺎی ﻣﺭﺗﺑﻁ ﺑﺎ ﻣﺣﺎﺳﺑﺎﺕ ﻣﺎﻟﻳﺎﺗﯽ، ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﻭ ﺣﺳﺎﺑﺭﺳﯽ ﺭﺍ ﺑﻬﺑﻭﺩ ﺑﺧﺷﺩ؛ ﺍﻳﻥ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﺍﺳﺕ ﮐﻪ ﺗﻧﻬﺎ ﻧﻳﻣﯽ ﺍﺯ ﺍﻳﻥ ﺍﻓﺭﺍﺩ ﺑﻪ ﻋﻧﻭﺍﻥ ﻳﮏ ﺑﺎﻳﺩ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽﮐﺭﺩﻧﺩ.

ﻣﻳﺯﺍﻥ ﺍﺳﺗﻔﺎﺩﻩ ﮐﻧﻭﻧﯽ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎ ﺍﺯ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺩﺭ ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﭼﻘﺩﺭ ﺍﺳﺕ؟

ﻭﺍﻗﻌﻳﺕ ﺍﻳﻥ ﺍﺳﺕ ﮐﻪ ﺗﻌﺩﺍﺩ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﻫﻡ ﺍﮐﻧﻭﻥ ﺍﺯ ﺍﻳﻥ ﻓﻧﺎﻭﺭی ﺑﻬﺭﻩ ﻣﯽﮔﻳﺭﻧﺩ ﺯﻳﺎﺩ ﻧﻳﺳﺕ، ﻭﻟﯽ ﻳﮏ ﺭﺷﺩ ﺳﺭﻳﻊ ﺩﺭ ﺍﻳﻥ ﺣﻭﺯﻩ ﻣﻭﺭﺩ ﺍﻧﺗﻅﺎﺭ ﺍﺳﺕ ﻭ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎی ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﻧﺩﻩ ﺧﺩﻣﺎﺕ

ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﻭ ﻣﺷﺎﻭﺭﻩ ﻣﺎﻟﯽ ﭼﻪ ﺁﻧﻬﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﮐﻭﭼﮏ ﻓﻌﺎﻟﻳﺕ ﺩﺍﺭﻧﺩ ﻭ ﭼﻪ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎی ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﻁﺢ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻧﺎﻡﺁﻭﺭ ﻫﺳﺗﻧﺩ، ﺑﺭﺍی ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺩﻣﺎﺕ ﺧﻭﺩﺷﺎﻥ ﺑﻪ ﺳﻣﺕ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺭﮐﺕ ﻫﺳﺗﻧﺩ . ﺭﻳﺷﻪ ﺍﻳﻥ ﺗﻐﻳﻳﺭ ﺭﺍ ﺑﺎﻳﺩ ﺩﺭ ﺩﺳﺗﺎﻭﺭﺩﻫﺎﻳﯽ ﮐﻪ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺑﻪ ﺍﺭﻣﻐﺎﻥ ﻣﯽﺁﻭﺭﺩ ﺟﺳﺗﺟﻭ ﮐﺭﺩ ؛ ﺍﺯ ﺟﻣﻠﻪ ﺍﻳﻥ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻭﺍﻥ ﮐﺎﺭﻫﺎی ﺟﺎﺭی ﻭ ﺭﻭﺗﻳﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻭﺑﯽ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻭﺍﮔﺫﺍﺭ ﮐﺭﺩ. ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺧﻁﺎﻫﺎ ﺭﺍ ﮐﺎﻫﺵ ﻣﯽﺩﻫﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺕ ﻭﻗﺕ ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭﺍﻥ ﺧﺑﺭﻩ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽﮐﻧﺩ ﺗﺎ ﺧﺩﻣﺎﺗﯽ ﺍﺭﺯﺷﻣﻧﺩﺗﺭ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺩﻫﻧﺩ . ﺑﺎ ﻫﻣﻪ ﺍﻳﻥ ﻣﺯﻳﺕﻫﺎ ﺑﺎﻳﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻁﺭ ﺩﺍﺷﺗﻪ ﺑﺎﺷﻳﻡ ﮐﻪ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎی ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﺑﺭﺍی ﺑﻪ ﮐﺎﺭﮔﻳﺭی ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺑﺎ ﺍﺑﻬﺎﻡﻫﺎﻳﯽ ﺭﻭﺑﺭﻭ ﻫﺳﺗﻧﺩ ! ﻧﺧﺳﺕ ﺍﻳﻥ ﮐﻪ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻫﻧﻭﺯ ﺑﺳﻳﺎﺭ ﺟﺩﻳﺩ ﺍﺳﺕ ﻭ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﻭ ﺁﺛﺎﺭ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺧﻭﺑﯽ ﻣﺷﺧﺹ ﻧﻳﺳﺕ ، ﺍﻣﻧﻳﺕ ﺁﻥ ﺑﺭﺍی ﺷﺭﮐﺕﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ ﺗﺿﻣﻳﻥ ﺷﺩﻩ ﻧﻳﺳﺕ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺕ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﭘﺎﺳﺦﻫﺎی ﻏﻠﻁ ، ﮔﻣﺭﺍﻩ ﮐﻧﻧﺩﻩ ﻭ ﻳﺎ ﻧﺎﻗﺹ ﺍﺯ ﺳﻭی ﺁﻥ ﻧﻳﺯ ﻣﻣﮑﻥ ﺍﺳﺕ.

ﺩﻭ ﺳﻭﻡ ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻫﻧﺩﮔﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﻳﻥ ﺗﺣﻘﻳﻖ ﻧﻳﺯ ﺍﺳﺗﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ChatGPT ﻭ ﺳﺎﻳﺭ ﺍﺑﺯﺍﺭﻫﺎی ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳﻁﺢ ﺷﺭﮐﺗﯽ ﻭ ﻳﺎ ﺑﺭﺍی ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺩﻣﺎﺕ ﺑﻪ ﻣﺷﺗﺭﻳﺎﻥ ﺗﻭﺍﻡ ﺑﺎ ﺭﻳﺳﮏ ﻋﻧﻭﺍﻥ

ﮐﺭﺩﻩﺍﻧﺩ ﻭ ٧٣ﺩﺭﺻﺩ ﻧﻳﺯ ﮔﻔﺗﻪﺍﻧﺩ ﺑﺭﻧﺎﻣﻪﺍﻳﯽ ﺑﺭﺍی ﺑﻪ ﮐﺎﺭﮔﻳﺭی ﺍﺯ ﺍﻳﻥ ﻓﻧﺎﻭﺭی ﺩﺭ ﺩﺳﺕ ﻧﺩﺍﺭﻧﺩ. ﺑﻪ ﻋﻧﻭﺍﻥ ﻧﻣﻭﻧﻪ ﻳﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﺭﮐﺕ ﮐﻧﻧﺩﮔﺎﻥ ﺩﺭ ﺗﺣﻘﻳﻖ ﮔﻔﺗﻪ ﺍﺳﺕ:  ( ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻫﻭﺵ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﻧﻳﺳﺕ ﻭ ﻓﻘﻁ ﻳﮏ ﻣﻧﺑﻊ ﻣﺗﻧﯽ ﺍﺯ ﺍﻧﺑﻭﻩ ﺩﺍﺩﻩﻫﺎﺳﺕ . ) ﺍﻣﺎ ﻫﻡ ﭼﻧﺎﻥ ١۵ﺩﺭﺻﺩ ﺍﺯ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻫﻧﺩﮔﺎﻥ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺍﺳﺗﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﺑﺯﺍﺭﻫﺎی ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻫﺳﺗﻧﺩ ﻭ ﻳﺎ ﺑﺭﻧﺎﻣﻪ ﺗﻭﺳﻌﻪ ﺑﺭﺍی ﺑﻬﺭﻩ ﮔﻳﺭی ﺩﺍﺭﻧﺩ. ﺍﺯ ﺍﻳﻥ ﺗﻌﺩﺍﺩ ١١ ﺩﺭﺻﺩ ﻫﻡ ﺍﮐﻧﻭﻥ ﺍﺯ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺍﺳﺗﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻧﻧﺩ ﻭ ۵١ ﺩﺭﺻﺩ ﻫﻡ ﺑﺎﺯﻩ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺷﺵ ﺗﺎ ﺩﻭﺍﺯﺩﻩ ﻣﺎﻩ ﺁﻳﻧﺩﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻧﻭﺍﻥ ﭼﺎﺭﭼﻭﺏ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺑﺭﺍی ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﺍﻳﻥ ﻋﺭﺻﻪ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺭﺩﻩﺍﻧﺩ.

ﺣﺭﮐﺕ ﻏﻭﻝﻫﺎی ﺩﻧﻳﺎی ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﺑﻪ ﺳﻣﺕ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ

ﭼﻬﺎﺭ ﺷﺭﮐﺕ ﻣﻬﻡ ﺩﻧﻳﺎی ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﻣﻌﺭﻭﻑ ﺑﻪ Big4[1] ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﺣﺭﮐﺕ ﺑﻪ ﺳﻣﺕ ﺍﺳﺗﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻫﺳﺗﻧﺩ .  ﺁﻧﻬﺎ ﺳﺭﻣﺎﻳﻪﮔﺫﺍﺭی ﻋﻅﻳﻣﯽ ﺩﺭ ﺍﺑﺯﺍﺭﻫﺎی ﻣﺑﺗﻧﯽ ﺑﺭ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺍﻧﺟﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩﺍﻧﺩ ﻭ ﻫﺩﻑﺷﺎﻥ ﺍﺭﺍﻳﻪ ﺧﺩﻣﺎﺕ ﭘﻳﺷﺭﻓﺗﻪﺗﺭ ﺑﻪ ﻣﺷﺗﺭﻳﺎﻧﺵ ﺍﺳﺕ.

ﺑﻪ ﺻﻭﺭﺕ ﮐﻠﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺭ ﺣﻭﺯﻩﻫﺎی ﺯﻳﺭ ﺍﺯ ﺍﻳﻥ ﺍﺑﺯﺍﺭﻫﺎی ﻧﻭﻳﻥ ﺑﻬﺭﻩ ﺧﻭﺍﻫﻧﺩ ﮔﺭﻓﺕ:

ﺗﺟﺯﻳﻪ ﻭ ﺗﺣﻠﻳﻝ ﺭﻭﻧﺩﻫﺎی ﺁﺗﯽ : ﺍﻳﻥ ﭼﻬﺎﺭ ﺷﺭﮐﺕ ﺑﺯﺭگ ﺑﻧﺎ ﺩﺍﺭﻧﺩ ﺑﻪ ﻣﺷﺗﺭﻳﺎﻧﺷﺎﻥ ﺑﺭﺍی ﺗﺻﻣﻳﻡ ﮔﻳﺭی ﻣﺑﺗﻧﯽ ﺑﺭ ﺩﺍﺩﻩ ﮐﻣﮏ ﮐﻧﻧﺩ. ﺍﻳﻥ ﺭﻭﻳﮑﺭﺩ ﺷﺎﻣﻝ ﭘﻳﺵ ﺑﻳﻧﯽ ﺭﻭﻧﺩﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ ، ﺷﻧﺎﺳﺎﻳﯽ ﺭﻳﺳﮏﻫﺎی ﺑﺎﻟﻘﻭﻩ ﻭ ﺑﻬﻳﻧﻪ ﮐﺭﺩﻥ ﺳﻳﺎﺳﺕﻫﺎی ﺳﻭﺩﺁﻭﺭی ﻣﯽﺷﻭﺩ .

ﺣﺳﺎﺑﺭﺳﯽ : ﺍﺑﺯﺍﺭﻫﺎی ﻣﺑﺗﻧﯽ ﺑﺭ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻣﯽﺗﻭﺍﻧﻧﺩ ﺍﻧﺑﻭﻫﯽ ﺍﺯ ﺩﺍﺩﻩﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺭﻋﺎﻳﺕ ﺩﻭ ﺍﺻﻝ ﺳﺭﻋﺕ ﻭ ﺩﻗﺕ ﺗﺟﺯﻳﻪ ﻭ ﺗﺣﻠﻳﻝ ﮐﻧﻧﺩ، ﻧﺎﻫﻧﺟﺎﺭیﻫﺎ ﻭ ﻣﺷﮑﻼﺕ ﺑﺎﻟﻘﻭﻩ ﺭﺍ ﺷﻧﺎﺳﺎﻳﯽ

ﮐﻧﻧﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺕ ﺑﺭ ﺩﻗﺕ ﻭ ﺍﺛﺭﺑﺧﺷﯽ ﻓﺭﺁﻳﻧﺩ ﺣﺳﺎﺑﺭﺳﯽ ﺑﻳﺎﻓﺯﺍﻳﻧﺩ .

ﺍﻧﻁﺑﺎﻕ ﺑﺎ ﻗﻭﺍﻧﻳﻥ ﻣﺎﻟﻳﺎﺗﯽ : ﻗﻭﺍﻧﻳﻥ ﻣﺎﻟﻳﺎﺗﯽ ﺑﻳﺷﺗﺭ ﻭﻗﺕﻫﺎ ﻣﺟﻣﻭﻋﻪ ﭘﻳﭼﻳﺩﻩﺍﻳﯽ ﺍﺯ ﻣﻘﺭﺭﺍﺕ ﻭ ﺁﺋﻳﻥﻧﺎﻣﻪﻫﺎ ﺭﺍ ﺷﺎﻣﻝ ﻣﯽﺷﻭﻧﺩ ﮐﻪ ﺍﻧﻁﺑﺎﻕ ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﮐﺎﺭ ﺁﺳﺎﻧﯽ ﻧﻳﺳﺕ ﻭ ﺍﻳﻥ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎی ﻣﻁﺭﺡ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺗﯽ ﺑﺎ ﺍﺳﺗﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺍﻳﻥ ﺑﺧﺵ ﺍﺯ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﯽﺳﭘﺎﺭﻧﺩ .

ﺷﻧﺎﺧﺕ ﻣﺷﺗﺭﻳﺎﻥ: ﭘﻠﺗﻔﺭﻡ ﻫﺎی ﻣﺑﺗﻧﯽ ﺑﺭ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻗﺎﺩﺭﻧﺩ ﺩﻳﺩ ﺩﻗﻳﻖﺗﺭی ﺍﺯ ﻣﺷﺗﺭی ﺷﺎﻣﻝ ﻧﻳﺎﺯﻫﺎ ﻭ ﺭﻓﺗﺎﺭﻫﺎی ﺍﺣﺗﻣﺎﻟﯽﺍﺵ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﻧﺩ ﻭ ﻫﻣﻳﻥ ﺍﻣﺭ ﺑﻪ ﺍﻳﻥ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽﺩﻫﺩ ﺧﺩﻣﺎﺗﯽ ﺑﺎ ﮐﻳﻔﻳﺕﺗﺭ ﻭ ﻣﺗﻧﺎﺳﺏﺗﺭ ﺑﺎ ﺷﺭﺍﻳﻁ ﻣﺷﺗﺭﻳﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮐﻧﻧﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺕ ﺭﺍﺑﻁﻪ ﻋﻣﻳﻖﺗﺭی ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﭘﻳﺩﺍﮐﻧﻧﺩ .

ﮐﺎﺭﺑﺭﺩ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺑﺭﺍی ﺷﺭﮐﺕ ﻫﺎی ﮐﻭﭼﮏ

ﻣﺳﻠﻡ ﺍﺳﺕ ﮐﻪ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎی ﮐﻭﭼﮏﺗﺭ ﻓﺎﻗﺩ ﻣﻧﺎﺑﻊ ﻻﺯﻡ ﺑﺭﺍی ﺳﺭﻣﺎﻳﻪﮔﺫﺍﺭی ﮐﻼﻥ ﻫﺳﺗﻧﺩ، ﺍﻣﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﻳﺯ ﻫﻡ ﭼﻧﺎﻥ ﺑﺭﺍی ﺑﺎﺯی ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺭﻗﺎﺑﺕ ﻧﺎﮔﺯﻳﺭ ﺍﺯ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﮔﻳﺭی ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻫﺳﺗﻧﺩ. ﺍﺯ ﺟﻣﻠﻪ ﮐﺎﺭﺑﺭﺩﻫﺎی ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺑﺭﺍی ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺗﻭﻣﺎﺳﻳﻭﻥ ﺍﺳﺕ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻣﯽﺩﻫﺩ ﮔﺯﺍﺭﺵﻫﺎی ﻣﺎﻟﯽ ﻳﺎ ﻁﺑﻘﻪﺑﻧﺩی ﻫﺯﻳﻧﻪﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺳﺭﻋﺕ ﺍﻧﺟﺎﻡ ﺑﺩﻫﻧﺩ ﻭ ﻫﻣﻳﻥ ﺍﻣﺭ ﺿﻣﻥ ﮐﺎﻫﺵ

ﺯﻣﺎﻥ ﺍﻧﺟﺎﻡ ﮐﺎﺭ ، ﻣﯽﺗﻭﺍﻧﺩ ﺧﻁﺎﻫﺎی ﺍﻧﺳﺎﻧﯽ ﻣﻌﻣﻭﻝ ﺭﺍ ﻧﻳﺯ ﺍﺯ ﺑﻳﻥ ﺑﺑﺭﺩ . ﺍﺯ ﺩﻳﮕﺭ ﮐﺎﺭﺑﺭﺩﻫﺎی ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺑﺭﺍی ﺷﺭﮐﺕ ﻫﺎی ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﮐﻭﭼﮏ، ﻣﺣﻭﻝ ﮐﺭﺩﻥ ﺑﺧﺵ ﻣﻬﻡ ﺣﻭﺯﻩ ﺍﺭﺗﺑﺎﻁ ﺑﺎ ﻣﺷﺗﺭی ﺩﺭ ﺑﺧﺵ ﺍﺳﺗﻌﻼﻡﻫﺎی ﺭﻭﺯﻣﺭﻩ ﺍﺳﺕ، ﺑﻪ ﺷﮑﻠﯽ ﮐﻪ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﻣﯽﺗﻭﺍﻧﺩ ﺧﺩﻣﺎﺕ ٢۴ ﺳﺎﻋﺗﻪ ﭘﺷﺗﻳﺑﺎﻧﯽ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﺩ ﻭ ﻫﻣﻳﻥ ﺍﻣﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﺎﺭﮐﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﺭﺍی ﺭﺳﻳﺩﮔﯽ ﺑﻪ

ﻣﻭﺿﻭﻋﺎﺕ ﭘﻳﭼﻳﺩﻩ ﺗﺭ ﺁﺯﺍﺩ ﺧﻭﺍﻫﺩ ﮐﺭﺩ . ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺕ ﺍﻳﻥ ﮐﻪ ﻫﺭ ﭼﻧﺩ ﺍﻳﻥ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎ ﻓﺎﻗﺩ ﭘﻠﺕ ﻓﺭﻡﻫﺎﻳﯽ ﻣﺎﻧﻧﺩ ﺷﺭﮐﺕﻫﺎی ﺑﺯﺭگ ﺧﻭﺍﻫﻧﺩ ﺑﻭﺩ، ﺍﻣﺎ ﺑﺎ ﺍﺗﮑﺎء ﺑﻪ ﻫﻣﻳﻥ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻣﻭﺟﻭﺩ، ﺧﻭﺍﻫﻧﺩ ﺗﻭﺍﻧﺳﺕ ﻣﺷﺎﻭﺭﻩﻫﺎی ﺩﻗﻳﻖﺗﺭ ﻭ ﺗﺧﺻﺻﯽﺗﺭی ﺑﻪ ﻣﺷﺗﺭﻳﺎﻥﺷﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﻧﺩ؛ ﺿﻣﻥ ﺍﻳﻥ ﮐﻪ ﺩﻗﺕ ﻭ ﺳﺭﻋﺕ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﺩﻣﺎﺕ ﻫﻡ ﺑﻬﺑﻭﺩ ﭼﺷﻡﮔﻳﺭی ﭘﻳﺩﺍ

ﺧﻭﺍﻫﺩ ﮐﺭﺩ.

ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭﺍﻥ ﺁﻳﻧﺩﻩ ﺩﺭ ﺍﺭﺗﺑﺎﻁ ﺑﺎ ﺩﻧﻳﺎی ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭی ﻫﻡ ﭼﻧﺎﻥ ﺍﻳﻥ ﭘﺭﺳﺵ ﭘﺎﺑﺭﺟﺎﺳﺕ ﮐﻪ ﺁﻳﺎ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺟﺎی ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺧﻭﺍﻫﺩ ﮔﺭﻓﺕ ﻳﺎ ﺧﻳﺭ؟

ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻗﻳﻖ ﺑﻪ ﺍﻳﻥ ﭘﺭﺳﺵ ﻫﻧﻭﺯ ﻣﻳﺳﺭ ﻧﻳﺳﺕ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻧﻅﺭ ﻣﯽﺭﺳﺩ ﻫﻭﺵ ﻣﺻﻧﻭﻋﯽ ﺑﻪ ﺣﺳﺎﺑﺩﺍﺭﺍﻥ ﮐﻣﮏ ﺧﻭﺍﻫﺩ ﮐﺭﺩ ﺑﻪ ﺟﺎی ﭘﺭﺩﺍﺧﺗﻥ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﻳﺕﻫﺎی ﺭﻭﺯﻣﺭﻩ، ﺗﻭﺍﻥ ﺧﺑﺭﮔﯽ ﺧﻭﺩ ﺭﺍ

ﺍﻓﺯﺍﻳﺵ ﺩﻫﻧﺩ.

ﻣﻧﺑﻊ: ﺗﺎﻣﺳﻭﻥ ﺭﻭﻳﺗﺭﺯ

مطالب مشابه
گواهینامه ها
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
دیدگاه‌ها
امتیاز دهید:
0 از 5